Tuesday, January 27, 2009

Buat sampai jadi : PUSAKA 01


Dah lama idea Pusaka ni. Seingat saya masa tahun 2004 lagi Pusaka 01 seringkali dibincangkan bersama. Key personnya En. Aziz Yatim. Semuanya berdasarkan pengalaman beliau mengendalikan program kaunseling. Tapi bila matlamat untuk diterbitkan menjadi produk dan hasilnya boleh dijual dan dinikmati oleh semua orang, ia bukannya suatu perkara yang mudah. Banyak inform consent yang perlu dilakukan. Banyak bahan yang kena diteliti untuk mengekalkan originalitinya. Syukur Alhamdullillah, mimpi hampir menjadi kenyataan. Saya dapat menyumbang kerangka model bagaimana ingin memahami PUSAKA 01. Saya fikir untuk menghasilkan sesuatu bahan, kita mesti keluar daripada bumi UPSI. Jika tidak semua kerja tak selesai. Maklumlah pensyarah selalu didatangi pelajar, mesyuarat yang masing-masing berbeza dan kuliah yang wajib dihadiri. Biasanya bila saya komited, saya akan buat sampai jadi...

3 comments:

AFITI January 27, 2009 at 5:34 PM  

Semoga berjaya dan hasrat murni dalam melakukannya tercapai..Tuhan akan mmbntu dan sentiasa ada bersama-sama dgn org y ingin mmberi sumbangan kejayaan pada orang lain juga. InsyaALLAh. Gudluck untuk team..

Dewi Yusof_09 January 29, 2009 at 8:13 PM  

Assalamualaikum...gembira dan bertuah rasanya saya menjadi seorang pelajar UPSI ditambah pula menjadi anak didik seorang pensyarah yang amat memahami dan komited terhadap kerjaya. Tahniah saya ucapkan di atas usaha dr...Semoga terus maju ke hadapan dan mencapai apa yang ingin dihajati..Tuhan sentisa memberkati manusia yang mahu membantu umatnya yang lain...semoga success selalu

SMKDUA February 11, 2010 at 12:46 PM  

Salam....semoga terus maju jaya. Thanks kerana sentiasa membantu saya semasa di UPSI dulu......

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP