Monday, December 8, 2008

Menggapai maya di alam Realiti

Sekarang tidak sama dengan dahulu. Realiti sekarang terus berfungsi tanpa mengenal siapa. Manusia semakin bijak. Saya rasa macam ketinggalan di zaman Andalusia. Dengan adanya blog maya mudah-mudahan memberi semangat baru kepada saya. Ianya tidak tercipta dengan sendiri melainkan dengan izin Allah s.w.t. Ianya juga tidak ada maya tanpa bantuan yang pandai dan berkemahiran. Setinggi-tinggi terima kasih saya ucapkan kepada adik iparku Mohd Effendi@Ewan b. Mohd Matore kerana dapat menyiapkan aspek teknikal dalam blog ini. Walaupun mempunyai blog rasmi drjazimin.com tetapi pencarian ini tidak akan berakhir. Blog ibarat diari perkongsian diri. Ada yang boleh dikongsi dan ada yang sangat personal. Aspek yang personal biarlah rahsia ibarat saya tahu, semua orang tidak tahu. Namun ada yang lebih personal, saya tidak ketahui dan semua orang tidak tahu. Hanya Allah sahaja yang tahu. Semoga perjalanan ini mendapat redha Illahi.

0 comments:

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP