Friday, March 27, 2009

2 EMAS, 2 PERAK

Syukur Alhamdullillah. Sentuhan emas jazimin dikabulkan jua oleh Allah SWT. Saya hanya menjalan kajian bersama dengan rakan-rakan saya seperti PM DR MALEK, EN. AZIZ YATIM, EN. TAQUDDIN DAN TN HJ MD NOOR. Hasil penilaian hakim di Ekspo penyelidikan kajian kami berjaya. Saya bersama rakan mendapat 2 Emas dan 2 Perak.

Kajian yang berjaya adalah:

EMAS

1. Kesan Modul Kaunseling Fenomena Tingkah Laku terhadap pelajar buli
2. Tingkah laku langsang dalam kalangan pelajar.

* Kajian ini sampai malam buat persediaan. Akhirnya berjaya. Syukur....

PERAK

1. Kesahan dan kebolehpercayaan 5 Domain (Saya bantu abstrak untuk dipermudahkan)
2. Aplikasi 5 Domain (Nasib baik sempat hantar penyertaan)

Kesimpulannya, saya berazam untuk kajian akan datang saya pula sebagai Ketua Pasukan.

5 comments:

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil March 27, 2009 at 10:16 AM  

salam.

tahniah buat doktor.
moga terus sukses.

Mohd Azirul bin Ismail March 27, 2009 at 11:20 AM  

salam .. congratution to drJ and your research team..

this is a week that full with a proud moments .. ehehe..
and im sure the future team that u'll lead will achieve more..:)

"teruskan ohh teruskan"..

- cinta akademik terus mekar -

fauzi March 28, 2009 at 2:42 AM  

Tahniah drJ & para lec BNK...
smg dr & kwn2 terus berjaya hendak-Nya...amin.
sy bangga jd anak buah pensyarah bnk!huhu

Dr Ahmad Jazimin Jusoh March 29, 2009 at 9:22 AM  

Terima kasih semua. Bila usaha dah jalan, kena munajatlah untuk dapatkan bantuanNYA.

Dr Ahmad Jazimin Jusoh March 29, 2009 at 9:22 AM  

Terima kasih semua. Bila usaha dah jalan, kena munajatlah untuk dapatkan bantuanNYA.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP