Sunday, February 8, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO YOU


Happy birthday to you mak. I love you so much. Terima kasih kerana melahirkan Zimin. Zimin kagum kerana mak tabah walaupun abah telah lama meninggalkan kita. Kita doakan agar abah sentiasa dilimpahi rahmat Allah di alam sana. Doakan Zimin bahagia di dunia dan di akhirat. Zimin doakan mak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan segala-galanya baik untuk mak. Sukar untuk dinyatakan lagi kerana mak adalah adalah syurga Zimin. Salam rindu dari Zimin, Effa, Ayum & Hani.

3 comments:

JULIE EZWIN aka ALYA ZARA February 9, 2009 at 2:11 AM  

Dr...ceritalah pengalaman bagaimana dibesarkan oleh mak Dr... rasa macam nak dengar pula... untuk dijadikan tauladan buat kami adik-adik ni he he he

Dr Ahmad Jazimin Jusoh February 9, 2009 at 8:04 AM  

Yang pasti, mak saya izinkan saya untuk jadi apa yang saya nak jadi asalkan tidak melanggar agama dan adab tatasusila orang kita. Banyak cabarannya, tetapi bagi saya ianya bermula dengan saya. Jika ruang dan peluang tidak digunakan sepenuhnya saya mungkin tidak jadi apa yang saya inginkan.

CIKLI March 21, 2009 at 11:45 PM  

salam sheikh jazimin.
waduh sedih ana membaca madah anta tentang ibu .. anyway all the best to you.. moga Allah bersama tuan.. HIDUP ISLAM!! ingat slogan " cemerlang Bersama Islam" masa kita kat UPM dulu. : cikli

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP